Mon mon!

Idag var det en härlig morgon, solen lös och min älskade låg breedvid mig och höll om mig <3

Det firas med Varm Oboy!

Nåja, vad jag gör uppe såhär tidigt? Nä, jag kände för det. Man hinner med så mycket annat :) Duscha, Äta långsamt, städa, plugga och sitta här haha! Sanningen är nog att jag är en farmville nörd! Tyvärr asså, har man provat det en gång är man fast. Men hellre det än nikotin ^^ how will I know...


Uppdateringen av bullbaket var det ja, dem blev faktiskt super av fel jäst :D ! Den som jag mest var orolig över att inte tycka om dem var min bror, han är nog den enda ärliga i min omgivning skulle ja tro. Han säger allt! Och han ville ha mer! Isn't that great? bra stavning men whata!

Ne, nu måste jag sätta igång med det jag skrev ovan. Btw det är 4+ ute HALLÅ! Jag vill till värmen, vilket blir om 2 månader lite drygt... weeei!!! eller nått.

Ha en underbar dag och lycka till på provet idag!!!

Puss :*
                                   suddigt men så bra ^^


Stora och fina :)



Måste bara visa att min kamera kunde bli bra över en dag :D Problemet?
Damm i linsen yei! Sedan kommer jag på mig själv att jag posar med en cola?
Ja, man kan bli lite galen nere i lilla stugan med alla golfare! Plus att jag var
värd den :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0