Kylan driver in

Brr! När ska värmen sättas på?

Efter MÅNGA jävla om och men, blev KUIH klar igår, satans arbete. Ursäkta mitt språk men JÄVLIGT skönt! ^^

Dagen spenderades hemma, gick iaf upp i tid och plugga, samhällsprovet känns lite stressat. Bra sverige. Men iaf, jag känner att jag behöver ägna all tid jag får åt att plugga till det alltså, ekonomi är bara så inte mig :P

Idag har man storhandlat på Lidl :O Helt sanslöst billigt. Vi får hem den Buffe tidningen från Ica, och då är de så smarta att de lägger upp en veckas middags plan, där allt kostar under 400 kr. Mycket billigt om man jämför vår budget per vecka typ dubbla eller mer, men det är vår familj. Som det ska bli ändring på, jag ska styra upp detta!

Iaf, jag har sparat varje recept plan efter varje tidning. Så¨jag valde då en vecka och tog med och jag fick nästan allt jag behövde för 279 små kronor! Resten handlades in på Willys där det blev 235 större kronor. Lidl har fått cred från mig idag :) Studentlivet gillar't! (y)

Får väl se om de 2 andra familjemedlemmarna gillar min plan! Mattias tyckte iaf det var super !

Nog om mat, jag är nog lite hungrig kommer jag på mig själv...

Jag har nog stirrat mig blind på ekonomi sedan klockan fem idag, så jag var tvungen att skriva lite .. igen..

Mattias och hans far är fordonshjältar och byter ljuddämpare utanför på hans bil. SKOJJA om mattias gamla var utbränd eller? Bildligt talat. Helt sjukt, mitt miljötänk blev galet för en stund!

Nåväl, de är nog klara snart och lukten av mat når mina små förkylda näsborrar, jag är HUNGRIG :D !

BTW det är 83 dagar kvar, sedan är det solong for a month <333

Var var jag nu...valuta samarbetet i Europa...

Snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0