Idol

Tjabba!

Jag har inte haft tiden...

Vad gör jag på dagarna egentligen? Kan man undra^^ Idag har jag iaf åkt med Mattias som fick körkort igår, åkte till citygross för att köpa tacooosss<3333


Så det blev hem - laga middag, äta middag, tyvärr nörda mig lite här och snart slänga mig i sängen gosa med mattias, skratta till idol, käka massa skit och sedan snarka gott! Låter inte det helt underbart? JO så jävla fint!


Så, det var allt från mig!

Puss och godnatt från oss gammlingar! ( vårt nya smeknamn från nisse, bara för att vi råkar bli trötta just vid 8 och bäddar upp sängen^^ )

Over and Out <3
                                                  Puss puss och puss !


Kommentarer
Postat av: Ditt samvete

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2009-09-09 @ 21:20:22
Postat av: pappan

dulce vita. he,he.

2009-09-11 @ 05:48:57
Postat av: Ditt samvete 2

http://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsst%C3%B6rning

2009-09-14 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0