Hej hopp!

Idag är man super duper duper lycklig :D

Börjar med att köra till falkenberg! Sedan planering inför modeshow vilket kommer bli kanon tillslut! Därefter köra hem med partypinglor i bilen, galet galet. Och vädret är på topp, då blev det mattias, maxi och kanelgifflar med coke!

Okej, det var egentligen inte det jag skulle skriva! Jo, jag har då nästan fått kanon kontakt med operan i GBG, pratade med en trevlig man nyss som jobbar som ljud och ljustekniker där, och han skulle lägga ett gott ord för mig hos peruk och maskör / smink etc avdelningen. Det innebär stor lycka!!!  :D

Well well, sitter här med teaterhistora rätt upp i öronen, typ. Var tvungen att skriva av mig lite skit helt enkelt! :)


Back to business,
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0