Helgen i bilder!

Jag gör ungefär samma här som förra inlägget, lägger upp bild. Lättast så!


Bilden står för Loppis is the shit! Hur kunde man bära dessa förr?


O fan va vi vek oss här eller! Jag skämdes, så som butiksbiträdes gubben
kolla, han såg ledsen ut. Det syns inte så bra, men ögat blev helt galet
åt helvete stort xD Detta gjorde vår dag!
Fetare glas åt folket!


På kvällen blev det Utgång med dessa babesen!
Från v; Anna, Felli, Malin och Linus <3


Happytimes! På The Corner <3


Dagen efter!

Älskling ringer mig 10.45 och saknar ihäl sig. Han vill komma på
stört, jag säger lyckligt ja! Det ska bli picknick vid sjön!



Varm oboy och bullar <3


Lite bakis men så bra ändå! 


Mys i solen <3



Bästa helgen på länge! / Loppis Trip med Alice / Fest med bästa / Mys med baby ! 



Jag gjorde min egna lilla rosett frisyr ! :*

Puss och kram så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0