Vackra regn.

God morgon alla pigga och glada!

Varför är det alltid så ( eller nästan iaf ) att man vaknar 10 min innan klockan ska ringa när man har sov morgon? Jag fattar inte det, och det är jobbigt. Idag var det jobbigt. Nåväl, jag fick ju snooza två gånger då :)

Fan, ursäkta mig, men fan vilket härligt väder, himlen är precis grå och det spö regnar. Det är nu man vill att klockan ska vara 07.00 så att man kan sitta här med en varm kopp av nått mumsigt och tända lite ljus osv. Men, nu är klockan 08.39 och det är på nått sätt inte lika mysigt?

Morron svammel tror jag detta är, vilket innebär att jag borde sluta skriva nu. Jag är uttråkad och vill att klockan ska bli 10.00 så att jag kan ta tåget till fbg och äta!

Mat är min passion!

Ha re fint!
Puss
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0