Stockholms stad

Hej alla glada!

Nu har jag äntligen landat. Det har varit en låång dag, och den är inte över än.

Klockan fyra böjar den på riktigt, det är då jag träffar Barbro Forsgårdh. Det kommer bli mycket spännande! :)

Nu sitter jag i min säng och tar det lungt, dricker kaffe från en sån knepig kaffemaskin. Kan ta kort på den, det var iaf inget gott kaffe. Jag är nog mer USA inspirerad, där dricker man svagt kaffe, detta var mycket starkt^^

Nåväl, ville bara uppdatera lite. Jag älskar staden där man får se ut hur som helst! Får man väl annars med, men staden där ingen vet vem man är - ännu!

Försökteta bilder me denna lilla datan, men dessvärre vill den inte som jag vill. Aja bilder kommer sedan :)

Love
Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0