Relationer och starka band

Hallå i vimmlet...

Har typ inte tid att skriva men jag är tvungen ändå.

Just nu håller jag på med mycket samtidigt känner jag. Jag hjälper mattias att fixa ett bra tal han ska hålla i NA. Skriver CV, skriver frisyr teknik och sedan fastnade jag för en ganska eller mycket äcklig grej.

Mattias brukar ofta få navelludd, men jag tycker inte det är något speciellt med det, men jag fick nån jäkla flipp och var tvungen att kolla upp hur fan det går till, hur det kan bli en sån boll. Jag gick helt enkelt in och sökte på google. Jag fick mitt svar och lite till...

Känsliga tittare varnas!

http://www.feargod.net/fluff.html

Fyfan säger jag bara!

Nåväl, ska nog gå tillbaka till det normala nu..

Hörs snart igen!

10 dagar kvar

puss
m.

Kommentarer
Postat av: pappan

4 DAGAR KVAR..............

2009-12-08 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0