Me - the dark side?

Hallå i godisskålen!

Dagarna får alldeles för fort! Jag har redan varit i Stockholm och snart åker jag till Thailand! Vet ni hur mycket jag har att göra nu eller? Det är säkert ömdesidigt, men jag känner mig oerhört peppad på att göra allt iallafall! Enligt min egen tro så blir allting bara gjort, även om jag vet från en början att; Detta kommer ta tid! Men det blir det alltid klart i tid. Dock var KUIH ett undantag det kom in 1 vecka too late. Men iaf. 

Jaja, nog om det. Idag fick vi öva frisyrer hos frisörerna. Jag hade fan problem där i början, har ju inte gjort utbakad fläta sedan förra året. Sedan hade jag en jävla otur me dockorna, en va typ flinits å den andra hade hästhår. Ja, alltså långt, tjockt och extremt tungt. Men tillsut gick det fint. Jag hade lite problem att få ordning någon frisyr, men det blev en "dark side" frilla. Grattis till mig!


Om jag hade fått lite mer tid på mig hade jag gjort större fjärilar
 i flätan, de syns knappt ^^


Jag har gjort utbakad fläta från höger till vänster genom hela håret.

Denna veckan går ut på att jag ska hitta mina mörka sidor. Jag är ingen mörk person någonstans, undivker helst svart om man säger så. Då säger ni säkert : Svart behöver inte vara negativt. Nej det är sant, men just i mitt fall är det de. Jag är allt på den ljusa skalan. Jag hade nog min mörka period i 8an. Då var jag nästan svart hårig. Det var ballt då!

Vi får se vad nästa utmaning blir! I datadesign ska jag göra ett dark side visit kort. Jag hade ju lite problem att hitta ett mörkt kort, får ta från filmen ? Ne.

Veckans ord : Dark side.

Allt från mig!
Puss.
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0