Kungliga Dramaten i Stockholm

God Eftermiddag!

Dags för en ny uppdatering, kände att det behövdes ganska mycket!

Vad har nu hänt i mitt liv de senaste veckorna då?

Too much.

Men iaf, någonting som betyder oerhört mycket för mig som händer nu är att mitt projekt ska bli verklighet!

Jag ska som jag skrev i min projektplan den 27/8 09 åka på studiebesök till Dramaten! Det har tagit tid, men nu är det klart! El stockolmo here I come! Lycka till tusen!

Helgen ser ut såhär;

Fredagen den 13 :
Åker tåget 06.02 . Jag ska få åka x2000 weiii min önskan blir uppfylld x2 ! Är i stockholm ca 10.45 och tar mig sedan till hotellet som hette någonting, det lät lyxigt iaf, det lär vi se! Sedan ligger Dramaten bara 300m därifrån så vi ska trippa dit runt 1 då jag ska möta upp Barbro Forsgårdh som är Maskör och chef över maskavdelningen där. Skall leda en intervju och bli guidad runt. Helt underbart!

Lördag:
Klockan 15.00 ska jag träffa en maskör som heter Rebecka som jobbar på Dramaten. Då jag ska intervjua henne med mera. Sedan klockan 17.30 ska jag få vara med när dem ska sminka inför föreställningen "Den Girige". Spänningen är olidlig !

Söndag:
Smälta helgen som varit, äta den sista njutfulla frukosten som jag älskar med hotell. Sedan tar vi kanske en tripp runt i huvudstaden. Sedan tar vi första klass hem med tre rätters!

Alltså låt mig skryta men jag är nog den lyckligaste just nu!!!

Utan Mamma och Nisse hade detta inte varit möjligt, inte lika (lyxigt) iaf :D . Så nu återstår bara hur jag ska tacka dem, men det går igen hela tiden, små saker blir stora tillslut och det är väl så jag gör mig värd det :) 

Nå ja, det är ju trots allt en karriär som håller på att bildas nu och då får man ju hoppas så mycket som jag gör! 

Det var nog allt från mig för idag! Hoppas ni är glada för min skull och inte tänker andra saker! Jag är bara lycklig!

Puss och Kram
Miccs


 


Kommentarer
Postat av: louisee

lycka till! :) kommer säkert gå jättebra för dig i sthlm! Och söt bild!

2009-11-09 @ 17:47:51
URL: http://louuuuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0