Gu va´ dramatiskt

Godkväll säger jag från stockholms huvudstad! nä nu blev det väl ändå lite fel, men jaja. Går man upp klockan fem på morron flyger det ut lite snurriga flugor.. ?

eller nått.

Well, är så att säga proppmätt. Åt en utsökt middag på hotellet nyss. Det blev faktiskt oxfilé me strips och äkta cafe´de paris smör på toppen. Efter det blev det créme brylé (alla dessa streck över e:na asså!!!). Den var satans mäktig! Dessvärre blev de ingen fördrink eller vin för min del, jag är väl en sk "tråkmåns" men jag får väl vara det då! cola passar utmäkt för mig :) Vet ni vilken cider det va de hade då? Briska cider! Den värsa av dem alla, så ja cola helt enkelt :P

Annars då, mitt besök på Dramaten var helt underbart, vilka härliga människor. Inte för att jag passade in i mängden haha men dem var hemst förtjusta i mitt hår? Så dem fick t.o.m inspiration till en peruk, så hej på mig!

Mer säger jag inte :) Dem var iaf glada och frågade mig många saker om vad jag gilla osv. Oväntat!

Nä, nu ska jag snart hoppa ner i badkaret och bubbla :) Badkar är man ju inte sp bortskämd med, satans duschar ! :P Mys!

Hörs imon!
Puss M.

Kommentarer
Postat av: carina

Hej Miccan!

Du e för härlig med dina goa kommentarer å inlägg!

Sitter å små skrattar av det du skriver!

Ni har de bra märker jag,,å jag ser fram emot mera inlägg å kort!

Varma kramar från Carina

2009-12-21 @ 16:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0