Upptaget

Godkväll!  

Min favorit låt förtillfället är;  http://www.youtube.com/watch?v=WSWrepLjTKc den är galet sexig på nått sätt! <33


Ärligt talat. Fan va svårt det ska vara att plugga effektivt nu för tiden^^. Om jag sitter i en timme och pluggar, då kanske jag använder 20 min. Däremellan? Nja, typ sjunger, kollar annat och städar och bekymrar mig över all tvätt som väntar på mig. Effektiva tankar kanske, men neee!

Nåja. Jag sitter här med det underbara Kultur och ide historia arbetet. Alltså. Det är inte jätte lätt. Men jag är iaf klar tills det ska vara inne, så mycket vet jag iaf!

Sen vill jag bara säga att lägga friluftsdagar på en vecka där det är som mest plugg är inge vidare smart tänkt! Jag sket i det och tog igen missad plugg tid. Gaah!

Sen upptäckte jag idag att Stieg Larsson böckerna ska komma på bio snart :D. Jag hade hört någonstans att det skulle bli serier på tv, men icke! I augusti kommer 2:an och 3:an i november !!!

Har Make up jobb på gång :D På söndag sminkar jag en tjej till balen! Sedan ska ja sminka en nästa lördag inför barndop! Kul som attan :D

Sedan blir jag arg på mig själv. Jag måste öva mer på teorin! Kan ju fan inte reglerna haha! Eller det är jobbigt ibland. Måste öva,öva,öva fas A är iaf avklarad :D

Gud va intressant. Ne, men jag var tvungen att få bort ytterliggare tankar. Jag ska lägga in bilder från bröllop och modeshow , jag ska!
Puss hej so long <3                               

Btw! Jag tränade idag :D fan va härligt det va, 2 månader sen!
hur har ja kunnat hålla mig? (inte bild från idag^)


Kommentarer
Postat av: pappan

SAWADEE.har fattas en kommentar :: marylyne monroe slang deg i vaggen. :).......... puss.

2009-07-27 @ 15:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0