Serri asså,

Hej eller!

Är tvungen att skriva en helt meningslös blogg. Jag snöar in mig själv i all matematik som tar över mitt hjärnkontor.

Som sagt, skjut matte b. Eller, visst. Det är väl bra att man känner till områdena för mina barns skull lixom. Bara för det lär väl matten förändrats helt tills dess. Inget stort I - landsproblem än iaf.

Något som är problem är iaf min matte. Jag får panik helt enkelt. Satans huvudräkning, kan det inte bara släppa och flöda sådär. Min pappa är helt jävla galen på sånt. Erfaren krögare som han är. Men det lär väl jag med bli hoppas jag.

Jag vill.

Jag ska (:

Så. Boost till mig själv. Det är väl det en blogg är till för, eller inte. Jag vet inte.

Nå, ska lägga in massa bilder snart, I promise! :)

Då menar ja massor.

Så, enough!

Natti natti, nu blir det stiegan och sedan sova till klockan 6.15 !



Ni kan nog se ondskan i mina ögon över matten, men kaffe gör min dag (:




Sedan gjorde man de man inte skulle, typ dansa lite eller mer fula sig ! :D



Sen gjorde man det verkligen, alltså fel. Under denna tid har ja lyckats kutta
mig i fingret. Kitty får läka mig. Haha jag är bäst på matte !

Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: pappan

MARYLINE MONROE KAN SLANGA SEG I VAGGEN :) ELLER HUR FOLKET ?? HE HE ....

2009-07-21 @ 15:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0