PAAAIN! :'(

Hej, notera ledsamt.

Kan börja med det positiva, jag är klar med KUIH, EOS och även bokrecensionen :D VADÅ RELIEF? Det som är kvar; Datorkunskap och Nutida konst. Från 6 till 2. Matten var också en sak att klara, and sure I did :'D

Så glädjetårar hit och dit, nu är det sorgtårar istället. MITT FUCKING KNÄ DÖDAR MIG! Jag har nog inte känt en sådan smärta som när det hoppa ur led. Men nu, nu är det smärta hela tiden. HATA MIG SJÄLV! Jag vill inte verka som att det är så synd om mig och att det gör ont osv, till besvär helt enkelt. Så jag överanstränger ju självklart det hela tiden, ditt cp.

Så nu när ja snurra mig ner i stolen och glatt skulle skriva ut mina arbeten, kommer jag plötsligt ingenstans. Mitt ben bara skrek till typ. Det är stuck in the middle. Vad gör man ? Bölar? tjänar ingenting till, bara jobbigt. Skriker, ne då kommer väl grannarna, ber om värktablett? Ja! Och fyfan va huvudvärkstablett i brusform smakar apa. Så fort ja tog första klunken fick min hy gåshud på 240km/h haha så ful jag är xD

Anyway. Ni vet min situation. Jag tänker aldrig mer leka (åka rutchbana) med tajta jeans och inte tävla uppför stegar som är över 1 m. För då händer detta^^

En blondin på kryckor va det. Ganska sällsynt, jag har blivit speciell. Vilken ära, ne. Jag lär ju lätt vara grymmast på kryck löpning när jag är frisk, ne är jag sjuk? Hatar ordet sjuk. Jaja, nog om prat. Får väl se om jag kan stoppa nått i munnen och ta mig ifrån datorn... misstolka inte.



Okej, det syns inte jätte mkt men, det är ganska svullet = ont!



Fett porrigt må jag säga, baggy jeans hej.



Jag klarar av att posa ändå :D Här skäms vi inte för att se naturlig ut.



Idag blevJag och Madde  frustrerade när internet inte funka, jag tog till
denna åtgärd
.

Nu blir det House kl 21.00 sedan Hell´s kitchen 22.00
Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Alibaba

AJ! snacka om PÁIN!:S Hoppas det blir bättre!! ses nästa vecka:=)

2009-05-26 @ 21:44:51
Postat av: Alibaba

AJ! snacka om PÁIN!:S Hoppas det blir bättre!! ses nästa vecka:=)

2009-05-26 @ 21:45:07
Postat av: Miccs

Ja det blir det :D jaaa de gör vi wiihoo :D <33

2009-05-28 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0