My weekend in words

Godförmiddag. Blir iofs eftermiddag när jag är klar, men inte så stort problem va? ^^

Ne, jag har inte haft tid att skriva, synd men också skönt. För då vet jag att jag haft ett liv eller nått haha :P

Okej, kan ju börja med valborg. Jag personligen tycker det är överskattat. Alla tar förgivet att det är då man super och blir cp full osv. Visst, gör ni så. Men det är lustigt me folk som då säger, Fan jag pallar inte supa ikväll :/. Ne men gör inte de då? Jo men det är ju valborg...

Ja, sen får ni väl tycka som ni vill om det. Men jag och Alice delade åsikt och myste till det istället at her place! Som vanligt, gick det galet till. Vi har en tendens att alltid snacka engelska med varandra när vi är xD Så när vi laga mat blev de helt cp haha! ne, det går inte att beskriva dessa skrattattacker vi får! Jag säger bara klassisk musik och choklad pudding! Al to the ice is the shit ;)

Fredagen, blev stressig. Vaknar upp hos Alice, hennes mor kommer in till oss och frågar om vi ska me och bada. BADA? Hallao. Ne, jag snarkade vidare haha. Sedan övningkörde Alice mig in. Gick kanon ;). Sedan blev det packa väskan, och ta krösatåget till Värnamo. Där syster ella, bror davve och saga hämta mig :D . Det är ju bröllop på gång! 

Det var supermysigt att umgås ensam med familjen ahlqvist/perälä snart bara perälä. Övade på vilken sminkning ella skulle ha till bröllopet. Blev först det hon tänkte, lite sotat. Men vi tyckte sedan att ne, det ska helt enkelt vara naturligt och sött. Så det  blev eyeliner me rosa shimmrande skugga. Blev superb!

Lördag morgon 02.30 Tuva ska ha välling. 05.40 ungarna vaknar. 07.15 ungar skriker. 07.45 jag ger upp och säger godmorgon till skit ungarna! :D . Nåväl, det blir ICKE små ungar för mig på några år, fyfan! söta när dem sover dock :*

Stress,stress, 16.30 bröllopet och dopet. Bilder kommer när jag har mer tid^^ . Underbart var iaf ordet för hela denna dag<3


Kommentarer
Postat av: potatiskokarN

Haha Mozart in my heart xD <3

2009-05-04 @ 21:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0