Lugnet före stormen

Det är precis så det är. Jag känner bara hur min puls stiger för varje minut, för varje tanke jag för till allt jävla plugg som ska vara klart på 2 veckor. Hur ska man hinna?

Jag har fan haft ett liv, eller kanske inte det heller? Jag har iaf inte hunnit lägga in alla vackra bilder sen bröllopet. Typ 1 vecka sen ja skulle gjort det. Sedan har ja bara pluggat. Fyfan. säger vara 12 juni ! LOOOOOV!

Ne, jag hinner inte mer asså. Helt seriöst. Nationella matte på tisdag. Ofta?

Så helgen i korthet.
Fredag, ööh..juste sminka i båstad. Kom hem 21.00 typ trött.
Lördag jobbade jag sedan träffa jag Mattias, skulle gått på bio, men va ingen bra. Gick till hemmakväll. Jag fick seriöst en chock. Dem har byggt om, jag kände fan inte igen mig. Det va ett ställe någonstans lång borta typ. Det var rörigt.. det tog oss 1 timme för att köpa godis. Hittade ingen film haha. Då la jag en dryging " men du, vi sätter oss och käkar godis och "kollar" på alla filmer istället :D " doh typ. Blev robinson me the family ist :)
Söndag, jobbat. Det va jobbigt ! kom hem 17.30 och here I am. Doing nothing. Borde typ plugga. Ångest.

Helgen i korthet japp...

Ne, ha de fint nu!
Puss på er och för att jag pallade uppdatera mig lite!

Hum, bilden har några år bakom sig, men den står för sommarlov och typ tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0