Huh vad jobbigt!

Raka linjer, eller kantiga?

Go helg kan jag börja med att säga. Fredagen var så jävla slö. Fick iaf tvättat lite av det hemska berget, jag skojjar inte när jar säger berg. Sedan kom bror och kristina och vovvarna. De skulle på bio sen så vi var hundvakter. När dem sedan kom tillbaka ve halv 12 eller nått. Då blir ju hundarna som galna, skäller i flera decibell eller nått. Men jag sov så sött så :D Då har det varit en jobbig vecka,,,
 
                                                            

Lördagen filma vi. Inte klara än me filmen, suck. Men förhoppningsvis nästa helg. Kvällen spenderades med Mattias, Anna och Oskar. Det blev eurovision song constest. Det va rätt segt, jävla smörlåtar. Men norges bidrag var gulligt. Är ju som sagt 25% norsk så lite hedrad blev man nog (: Somnade gott i soffan sen ^^

Söndag och klockan 13 var det dags för balsminkning. Therese hette min kund florist från munkagård. Hon var against all odds. Haha jag hade tänkt mig en tjej som inte visste nått om smink och blev glad för lite läppglans typ . Hon här var motsatsen. Men jag visste ju inte hur hon bruka se ut. Hennes mor ville iaf ta henne till ett proffs som skulle göra henne naturlig typ. Och det är då jag kommer in ! Slutsatsen blev helt amazing! Mamman tårögd och dottern väldigt nöjd! Trots att jag typ hade halverat allt hon bruka ha^^ Men jag blev iaf väldigt nöjd. Det blev lite grönsotad ögonmake, massa shimmer på kinder, pulver shimmer på kroppen. Och neutrala till rosa läppar. Tyvärr hade ja ingen kamera^^ Men men, det kommer fler! :)

                                             

Kul va de iaf att öppna butiken själv och allt de där. Kändes väldigt mycket eget ansvar :D

Sådär, är iaf nästan klar nu me 90-talet. Fyfan vilket arbete. Större än jag trodde. Men snart är det borta :)

Imon blir det workshop i skolan, en maskör kommer dit! Skojja om jag kommer fråga massa eller! Vill bliii :D

 Ego på mig (:    står för att jag har börjat få igång träningen igen :D 

Godnatt dröm sött <3

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0