Bröllopet 2/5

Goddag! Jag ska äntligen dra tummen ur nu och lägga in bilderna från bröllopet :) Så enjoy!



Här har vi då de lyckliga blivande brudparet på morgonen! :D ne, men dom
var inte så här "sura" bara lyckades få den bilden^^




Här har vi gullugen själv! Saga <3 och hennes inte fullt så fräscha snuttefilt!



Det börjar ju bra när saga ska måla nagellack över hela handen (y) men
det var ju bara för att jag målade dem samtidigt ;) ella svalkar sig med en
öl!



Sen efter många stressiga timmar, var det dags att tömma tår kanalen lite :'D



Tärnorna, tuva och gudmor!




Detta var så fint! jag sög typ som brudtärna för ja böla^^ men det hör till va!



The kiss. Typ bölar sönder!!!! <333



Riskastningen.




Vi <3 Typ diggar upplösningen! men jaja^^



Efter några timmar var vi placerade till bords. Familjen Perälä!



Det tog inte långtid tills ungarna blev griniga! haha



Mor och dotter. Neger, Albino. Kalla det va ni vill haha xD Hållning is damn
god , not^^ jaja...



Brudens far aka Nisse och Bruden <33



Bruden aka syster och jag <3 ( vet att jag ser höggravid ut osv, men man vill
ju inte skina mer än bruden vill säga vara längre^^ )



Dom finaste Ellinor Perälä och Daniel Perälä <3



Efter massa mat var det dags för tårtan ! Mums som attan <3



Sen gick jag och mor ut en stund. Vi lekte med såpbubblorna, som små
barnen fick. Men vadå ? :D



Jag va inte lika grym som mor dock... men det va kul :D



Här blir mor väldigt inspirerad av bubblan i högra hörnet. Den va fett stor
haha, jag lyckades aldrig så långt,,,




Diggar nisses syrra och hennes mans klädsel! är man smålänning så
är man :D ne men gillar dem skarpt :)



Bild på den vackra bruden får avsluta! Underbart bröllop :)

2 maj 2009

Nästa blogg blir kanske modevisningen !

Pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Anna

fiiiiiiiiiiint!

2009-05-22 @ 20:51:23
Postat av: pappan

vad ar nu detta ??? du blir ju mer o mer lik mamma eller ????? he he he he :)............

2009-07-21 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0