What I've done

Är låten jag lyssnar på nu, good stuff! (:

Sedan upptäckte jag nya låten, eller den är inte ny. Men på mammas nya mp3 så låg det massa låtar! Nya låtar, och gammla godingar, sånt som jag lyssnar på! Så jag hittade en låt med Colbie Caillat - coco nått hette den. Den ska bli mitt nya tidsfördriv, att lära mig texten osv. Sedan tyckte min mor att ja skulle ta sånglektioner igår när vi såg på melodifestivalen, jag sjöng på skoj med till opera låten haha! Hade inte varit fel asså, inte opera då :P

Intressant värre. Ska dra mig bort till form snart och köra easyline, utan anna. Hon försov sig ;P. Men jag klarar det ensam, det är ju individuellt så det ska nog gå bra! :D



Igår kom mamma hem med Paris Hiltons nya bok till mig "Ett liv i rampljuset". Först tänkte jag, ne vad är detta för skit nu då ? Men jag har gett den ett försök, läst 50 sidor och den innehåller faktiskt vettiga saker. Hon har ju gett ut en bok innan, "Confessions of an Heiress".  I denna biografin tecknar Chas Newkey-Burden hennes livs historia från de kända förfäderna till dagens glamorösa utsvävningar. Så vi får se vad den leder till!

Ne, resten av dagen kommer bestå utav plugg. Renässansen,barocken/upplysningen. Kul va? Verkligen inte :D
Så ha ett kul liv, för det ska jag iaf försöka att ha haha!
Miccs


Kommentarer
Postat av: pappan

paris hilton ??? bla ha bla ha,kolla det andra fotot... he,he..... puss..

2009-09-03 @ 16:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0