Tudiloou!

Snark.

Lektionen är över och här sitter jag, ensam. De andra tar bussen till tåget, medans duktiga jag cyklar :D om en kvart då.

Seg lektion som bara den, skriver om svenska konstnärer jag aldrig hört namnet på. Kul kul. Just nu känner jag att jag bara skriver för att tiden ska gå! Så då blir det mest bara strunt haha!

Dagen för övrigt har varit helt okej. På stylist hade vi bröllops konsultation. Passade väldigt bra eftersom min syrra ska ju som sagt gifta sig. Och då är det jag som ska fixa den! Tänk att det kommer hon minnas för evigt, hur vacker hon var då! För snygg är någonting hon är iaf! Och rolig och allt det där ja vill vara. Man kan säga att vi ser upp till varandra. Vilket är väldigt ovanligt för min del, vem ser upp till mig annars lixom? Så I like Ellinor Ahlqvist! <3 (nej det handlar inte om dålig självkänsla, men får man aldrig den känslan så är det ju så^^)

Sådär, nu är det bara...8 minuter kvar. Det är så tyst här att man hör vattnet skvallpa runt i elementen. Fast ibland är det skönt att vara alldeles ensam faktiskt, slippa störa sig på alla andra typ.

Fick fressten världens gulligaste sms av mamma igår, hade glömt av att ja lämnat en lapp på hennes skrivbord i veckan där det stod för mkt haha! Typ hur mkt hon betydde för mig osv, det var egentligen inte meningen att hon skulle se den, men så hittade nisse den. Han blev riktigt avis! :P Så jag ska faktiskt skriva en uppsats till honom om hur mycket han egentligen betyder för mig och hur bra han verkligen är som pappa för mig, jag säger pappa eftersom att han är som en pappa ska vara, snäll, hjälpsam, generös( för generös) och rolig. Mest pinsam men det är ju så pappor är right? Han är bäst helt enkelt :)

Nu ska ja packa ihop mina saker och cykla den härliga vägen till tåget.
Hörs senare,
Loove Miccan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0