Sunday...

och ännu en helg var över...

Som varit så bra :D

- Säger bara träna,träna,träna bort allt skit som kommit i min väg haha!

Får bli en slags bild blogg idag.

Kan ju berätta lite kort. Fredagen var lugn, kom ju hem kl 18. Lördagen spenderades med Al from the ice. Galen dag. Gustafs, Bio, Såg stiegans, Fan va grym den var. Älskade den, hemska scener bara :/. Sedan blev de spel, twister och massa mat med melodifestivalen. Typ hatar bwo? å typ starpilots? dom har helt enkelt inte kommit ut ur garderoben.



Vet ni vad vet ni vad? :D Den här väskan, är min min <3 Va inne och kolla
på den för 3 veckor sedan typ, då kostade den 660, sedan blev de 20%
men hade inte pengar då, så nu när ja va inne igår, så kostade den 550
och 50% den blev min för 275 små kronor! Jag tror på ödet! :D



Ja bilden på dom. Den förklarar typ allt punkt.



Yes, efter många om och men blev det köttbullemeal på Gustafs. Mätta
som fan rullade vi därifrån för att sedan gå och köpa 1 kg godis typ.



Efter 2 tim 30 min var vi ganska höga och sjukt illamående av detta
satans godis^^



Sedan blev de mjukstart me twister, vem vann lixom? ;D



Sedan blev de sjukt jävla kul haha! Varför har ja inte spelat detta innan?
Måste göras snarast, ska vinna över alla. Tacka min vighet :D <3




Tillåme mor fick sig en omgång, eller ja. Inte riktigt så, men jag lyckades
få henne att vara med,twice! Men jag vann ju så haha :D Alice har redan
ramlat haha stackarn ! ;)



The end! Nu ska ja snart träna lite så man får magen i trim. Det känns
som att det behövs efter gårdagen haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0