Speechless

..eeej. ..ur mår .hni? (:

Ungefär så där låter ja, på svenska blir det Hej hur mår ni :) . Har gått och blivit en gås, med en betoning av kåt kråka, fast vi kan skippa ordet före kråka för jag vet inte hur det låter. Men iaf. Förjävligt är det rent ut sagt. Det förstörde större delen utav min helg, för denna helgen var riktigt kul!

Började i fredags, kände att ja fick huvudvärk. Vilket jag inte brukar få. Sedan på kvällen, träffade ja Mattias. Vilket jag inte gjort sen dagen D (-hände). Vi började med en mat bit på peking. Att han vågade haha! Det va gott, men kände att min röst började cpa efter ett tag^^. Sedan för att döda lite tid, gick vi till espresso house och tog en kaffe/latte. Sedan efter mycket prat, var det dags för att gå till bion The international. Den.... SÖG rent ut sagt :) Vi fattade ingenting. Vi lät som två blondiner båda två (: "fattar du?" "Ne, gör du?" "nej, typ inte"  ^^.  Så vi gick efter halva typ. 
Men det va riktigt kul att träffas igen, mycket att prata om va de ju :)

Lördag, efter en febrig natt av frossa och tjocka täcken. Vaknar ja upp relativt pigg. Sticker till staden med anna en snabbis. Känner att jag inte mår så bra, men pallar inte ligga hemma (vilket ja nästan skulle valt) . Sedan på kvällen blev det middag, med oskar och mattias. Blev melodifestivalen och kladdkaka på det! Pojkarna var duktiga, den blev redigt kladdig haha! Sedan blev det twister, jag blev bokstavligt talat tal lös. Både för att jag förlora och för att ja tappa rösten haha! Men kul kul kväll (: . Blev inga bilder denna helgen så får fylla ut me gamla!



Söndag, detta var nog den mest intressanta dagen på hur länge som helst. Jag mår ju sämre än någonsin, kan inte prata överhuvudtaget, lät som en väsande orm. Men jag satte mig på bussen, som tog mig och de på La C ner mot Malmö, där ja skulle gå på Exuviance kurs. Fan va härlig gubben var :D Kenneth, han är ägare för Exuviance. MY GAD! säger jag, har aldrig varit på en sån intressant kurs/föreläsning någonsin. Kan inte alla lektioner vara så roliga i skolan?




Jag vill verkligen få alla att gilla Exuviance, För så mycket jag fick lära mig asså. Exuviance ger verkligen resultat. Och det bästa av allt är att de ljuger inte som alla andra. Förklaringar är oändliga. Men ojoj vad sugen jag är på att göra projekt arbete om detta :). Jag satt där febrig, frös och tal lös. Men ändå fick han mig att orka lyssna. De 4 timmarna var sjukt bra! Framåt slutet kunde ja få fram några ord, och då pratade ja lite med honom och sa att han va en riktigt bra talare och att jag kommer övertala alla ja känner att testa Exuviance mm, ni vet mitt leende, det gör susen!. 
Exuviance är till för kvinna som man, gammal som ung. Alla bör använda det, från och med 14 års ålder eller om man har en tidigare pubertet :) .

Det som var mest dramatisk var att jag satt där och grät. Han berättade historier om kvinnor och män som haft problem, hur illa de blivit behandlade av läkare. Sedan testade dem Exuviance och deras liv blev värda att leva igen. Bilderna sitter fast på min näthinna fortfarande, galet.

Sedan när vi skulle hem, fick vi en påse med oss. Där låg manualen för alla exuviance produkter, deras patent nummer (vilket de flesta inte har, efter som många har lyckats leasa av exuviance) ett litet kit med produkter plus deras diplom test/prov. De ska ja klara :D kunde många frågor iaf :) . Det värsta var nog att ja inte fick chansen att fråga allt ja hade i huvvet. Och det va lite kul för de flesta var ju 20+ blivande hud terapeuter, så kommer ja micaela 17 år. Dem kollade ju lite skumt typ. men vafan de ska börjas i tid :). Men ne, det är nog inget för mig. Alla där har blivit hjärntvättade med att absolut inte sola någonsin ever. Det är typ deras policy.

Shiiit va lång denna bloggen blev nu. Men så kan de gå när man inte skrivit på typ 6 dagar. Men jag hoppas jag blir frisk snart iaf!    Här ser vi en frisk och nyklippt micaela, den micaelan ska bli verklighet snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0