slem slem slem

Godsnörvelmiddag!

Idag blir det ingen lång blogg, mina ögon klarar inte det. Dom har pain och jag vet inte varför, men ja klarar iaf inte av hastiga rörelser, känner mig halft blind fast på fel sätt. Typ.

Status;

Humör:
Sur
Orsak, För första gången sedan dansen startade på form, va jag inte där. Fan va sur ja va igår, sedan så börjar ett nytt pass idag, med samma tränare som på dansen. Jag ligger hemma och tjurar som fan säger jag bara!

Röst; Från målbrottet gås till täppt anka. Sedan så är det slem hosta som gäller, mums!
 Orsak; Ja, antagligen har jag degraderat mig, eller avancerat mig. Egentligen gillar ja inget av de.

Droger; Huvudvärks tabeltter, vatten, te med honung, Stieg Larsson, C-vitamin bomber.
Tankar; Trött-på-det-här-nu. MEN får stå ut några dagar till antar ja.

Effektivitet; Inte många knop. Försökte plugga igår, gick sådär huvudvärken vann. Idag, funkar det inte alls.
Tankar; Känner panik eftersom att engelska provet vill jag mer än gärna få bra på och eftersom att jag inte fattar det vi ska kunna får ja ännu mer panik och sedan blir det inte mycket bättre när jag ligger hemma och är sjuk så att jag inte kan prata med Elisabeth!

Annars då?
Jodå, jag ska snart trycka i mig lite bakelser, för det är typ den aptiten jag har nu. För jag har inte ont i halsen tralallla :D . Annars är ja tjurig. För jag är så FRUKTANSVÄRT sugen på mjölk. MEN mjölk= slem och nej tack, jag har så det räcker och blir över! Fan, jag som vill göra cappucino och varm choklad och ha mjölk i kaffet och käka kräm med mjölk och bara dricka det lixom!

Tror ja orkar en blogg till senare, typ. Då lägger ja in lite bilder från idag. För jag har någonting att visa som ja fick idag :D <3<3
Jag vill vara så här sprallig nu nu nuuu!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0