Ringenäs Golf!

Goddagens gott folk! =)

Härligt är dagens ord! Det är därför jag älskar Måndagar! Varför? Ska ja förtälja nu :)

För första gången på länge kände jag att ja ville snooza och somna om. Vet inte om det var bra eller dåligt iofs! Men jag steg upp mot min vilja klockan 09.00. Slängde i mig lite frukost och tog på mig lite kläder osv. Sedan promenixade jag till La Couronne! När ja ska gå över gatan kommer ett flak med palmer, fan va fel de såg ut asså!( eller inte ) Undra dock vart dem ska överleva i denna stan^^ . Well well, möter sedan Pia som vanligt med ett stort Smile =) .

Började dagen med att slänga in en vit tvätt, leka Barista och prata lite skit med Pia. Soft tycker jag! Sedan blev klockan helt plötsligt tolv och det var dags för lunch! Idag var det säsongs premiär  för Ringenäs Golf Resturang! Så mamma och nisse hämtade upp mig, och körde dit :) . Så fort jag satte foten innanför dörren på Ringenäs kände jag en lättnad. Att man kan sakna ett jobb så mycket! Sedan träffa jag hela goa personalen som hälsa så glatt på en! Och jovisst, jag ska redan börja jobba på Lörda-Sönda! iiih :D . Dagens lunch var Raggmunk me fläsk! Satt fin fint! Dock kände man lite att, ne du borde inte. Men whata!!?

Sedan var det back to buisness. När jag kommer får man lön för lördagen! Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu! :D . Jag insisterade först att jag inte behövde, men då blev Pia lite sur (fast inte sur sur) och sa att ja inte skulle jobba gratis! Haha och nej, de vill väl ingen, men man vill ju heller inte vara girig^^. Tror dock den snälla Mican kom fram där igen! Men jaja, jag tycker om att vara snäll, deal with it!

Jag kände att JAAA idag ska jag dansa! Men, host host och huvudvärk på det. Tror inte det blev så :(. Men imon ska ja fan få med Anna på Aerobic bas ;) First time för båda då!

Nu blir det Plugg!
Puss, Miccs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0