Press!

Heej i farten! Jag har egentligen inte någon tid i världen att skriva blogg just nu, men jag bara måste bort från 1500-talet ett tag, Pallar inte den tiden :D jo då det gör ja, men bara liite blogg :)

Jo, jag kommer göra en bild blogg idag. Hinner som sagt inte skriva :D


Jag försöker på ordning på mig själv med kaffet i favvo koppen behövs :)
( ser ni röran? juste jag är inte pedant:D)



Resultatet, funkar det? alla blev väldigt lyckliga när de fick se min rosa tunika
i detta hemska regn väder! :D


Här har vi lite av butiken, bakom där står jag och bokar in behanlingar,
visst passar ja in bland alla glittrande saker ?:D ( jag skulle egentligen vara
med på bilden men glömde av å fråga^)


Sen packade jag upp en massa produkter. Och vet ni vad? Jag rent ut sagt
hatar dessa små frigoliter till smulor! De är bara jobbiga? Jaja...


Här har vi Ann aka Lillan. Pias lillasyster. Hon är grym på naglar måste jag
tala om! Men efter 25 år lär man ju vara de :) extra pris på nagel förlängning där nu
550:- ist för 750:- verkligen värt det om man inte kan hålla sina naglar långa!



Trion! Haha typ. Annika fattas, men härligare människor får man leta efter! :)

Det var väl allt från idag. Måste verkligen komma tillbaka till renässansen nu
och barocken och upplysningen och ja..
Ha ett liv helt enkelt :)
Puss på re <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0