Plugghäst

The little things, you do to me are
taking me over, i wanna show ya...

Låten sitter nästan nu ! :D Den hette visst The little thing, men albumet därimot hette coco (:

Så, hur har min dag varit? Tackar som frågar, men den har varit bra! okej ja ska  inte gå och bli schitzo här! Hur det nu än stavas. Men ojoj vad Easyline satt fint idag. Det var Jim Carrey som höll det :D Han ser iaf ut som honom och har humorn, så jag kallar honom det. Det va smock fullt och tempo som bara den! Svettigt blev det haha!



Kändes bra helt enkelt. Sedan kom jag hem, hungrig som en varg och åt som en häst typ. Sedan duscha jag och nu blir det för mycket strunt prat här känner jag!

Har pluggat massor idag. Lärt mig mycket, men har mer att lära om man säger så. Jag kom och tänka på en sak, som jag aldrig tänkt på förut. Jag läste om reformationen och om Martin Luther. Han talade mkt om kristendomen osv. Så kommer texten :

" Jesus hade genom sin död på korset tagit bort all skuld som människorna dragit på sig genom sin själviskhet och sin bortvändhet från Gud" .


Då tänkte jag, varför hängdes Jesus egentligen?
Ja menar, jag är inte kristen på någotvis. Men varför? Har det inte bara blivit att han hänger på korset för er? Eller är det jag som varit så oinsatt i detta att jag helt enkelt inte vet varför? Om ni vet kan ni ju tala om det för mig, typ nu? (:

Nog om Jesus! imon är det sminkning som gäller :O Jag är nervös faktiskt. Jag måste gå upp tidigt för ja ska fixa håret osv inför fotograferingen! Det kommer bli kul, jag har ju Pia där som hjälper mig!

Nå, nu ska jag gå och äta tänkte jag. Mamma testade nått nytt som Ann tipsade henne om. 
Ungsbakad kyckling i citron typ.
Får väl se vad det smakar haha!  Så här glad är man ikväll, direkt pic helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Lucifer

Det var meningen att Jesus skulle spikas upp och bli dödad på korset. Det hela ska symbolisera att Gud älskar människorna så mkt att han tar deras skuld och synd på sig för att de ska få förlåtelse för sina egna syndar och sin egen skuld.



"Så älskade Gud världen att han gav den sin ende son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha ett evigt liv" Johannes 3:16

2009-03-02 @ 01:46:33
Postat av: Mican

Det där va djupt. Men okej, det gjorde det nog lite klarare iaf :D tack, vem du nu är :)

2009-03-02 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0