Orkar inte,

Tänk om man kunde få känna smaken av alla möjliga exotiska frukter, typ hallon, mango, ananas, papaya ja allt!
Det finns bara ett litet problem...Hade man bara haft SMAK ! hade det problemet inte funnits längre.

Sedan vet ni nog hur resten av min blogg hade sett ut. Men ja ska inte gå och bli depp till 100 nu bara för att ja inte kan njuta av det jag älskar mest av allt, mat som smakar. Det bästa är ju att inom sinom tid är den ju tillbaka, men frusterande är det!

För att pigga upp stämningen ska jag visa vad jag fick från bror å kristina igår :D



Förstår ni vad som gör min dag värd att le åt ändå ? :D <3

Ja, eller så är det väl bara jag som har den kärleken till hello kitty,
Det är väl det som gör mig till "lilla mig" Eller nått!
Föressten så är ja liten, punkt.

Host,slem,host.. Det är så min dag ser ut. Fan mina stämband borde ta stryk av detta typ :/ .

Vet ni vad det ABSOLUT VÄRSTA är? Jag Micaela Pauline Tove Hansen, har inte kunnat sjunga på 5 dagar. Förstår ni min frustration? Jag har försökt ja lovar, men ja kommer fan inte upp en enda ton asså. Jävla anka.

Ojoj, va hemskt livet kan vara va? Ja faktiskt för sjunga är typ min överlevnad^^ .

Nu är det dags för att visa bilder på Bella och Bobby!



Okej, ja lyckades faktiskt inte få en bra bild på bella, hon är så ivrig xD Men ja gissar på att det är hon till vänster, men nu är hon ju inte liten längre men typ! liten golv mopp är hon :D 



And little bobby :D . Han är gammal gubbe nu, men ack som jag gillar honom! Dom gjorde min dag igår! Bella blir alltid så glad, och ivrig och vill pussas å allt! Så glad blir man ju! Against all slem typ!

Jahapp, känner panik inför allt som ska göras denna veckan. Har verkligen försökt plugga flitigt idag. Har kommit en bit, men fan va man dras ner i slowmotion. Vad har ja gjort för att förtjäna det här lixom? ^^

Ne, nu ska ja lägga mig och läsa Stiegan. Har läst 300 sidor nu, bara halva kvar! Yei! är man sjuk så är man...
Slembollar, Micaela <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0