Orka

Egentligen orkar ja inte skriva det jag skriver nu, men jag gör det ändå.

Jag fattar inte, men fan va seg jag blev efter easyline ! Jag har nog aldrig gett så mycket som ja gav då. Helt sjukt! Fick krafter från andra sidan typ. Haha! Det tog iaf allt ja hade, orkade nästan inte stå upp när ja skulle duscha xD Funtade länge på om ja skulle sitta på pallen, men ne pinsamt om.

Vad har ja orkat göra då sedan klockan 14.30? Typ suttit här, ätit mat, städat lite, möblerat om i mitt fönster. Blev trött på min stora gröna växt som bara växer ^^. Mja, det va väl det. Effektivt asså. Jo, jag kollade på Datakunskapen. Det räkte för att ja inte skulle orka det som stod i uppgiften, typ 32 frågor om datorer man skulle svara på. Det orkade ja inte, ringer davve någon dag så får han säga allt haha :D Värre blir när ja ska fördjupa mig i någon av frågorna.


Nu börjar det bli rosa hos Micaela <3

Ne, nu orkar ja inte mer haha! Fan va lat jag är! Ska lägga mig och läsa sen, om ja orkar ;D

Lamaste bloggen ever typ. Jaja, nu vet ni iaf att ja kan va lat och inte göra någonting, men jag tycker inte om det. Nope, hade gärnat gjort en massa andra saker. Men tråkig och lat som jag är idag så :/

Skäms på mig! :)
Vi hörs imon, lär ju ha hittat mina krafter  då!   Vill lätt ha sommar nu :(

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är snygg, kvinna! vill också ha sommar nu, och rhodos!

2009-03-09 @ 18:12:26
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0