Lyrda!

Stämningen är på topp, Micaela har tänt ljus och kan nästan sjunga som hon vill :D infaller tyvärr slemhostor imellanåt, men vafan det går :D

Var på La Couronne från 10-14. Var ganska lungt, men ändå skönt. Tyvärr hörde folk inte va ja sa i telefon pga min cp röst haha! Pinsamt. Jaja, det gick galant!

Lördag eftermiddag och jag ska ha en lugn kväll med mig själv. Ska se Step Up 2. Att ja missat de filmerna? Galet. Sedan blir det Robinson. Vet inte om jag gillar det fortfarande, men jag minns att jag alltid kollade på det när jag va hos mormor när ja va typ 6 år, och jag älskade det. Men we'll see :D

Hoppas ni får en galen lyrda! :D

Btw, saknar ja min Anna som är fuskig och röjer England! Ses snaaart :D <3
( det är lyrda och då tänker man extra mycket på vår härliga lyrdas dialekt! )

Kram, Moics!      För att vi bländas av oss själva typ :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, såhär ere va! jag saknar dig en massa och York är nice. Fast sverige och micaela är bättre, mest pga att det är micaela vi pratar om och lite för att "lyrda" inte funkar så bra på engelska. Men jag ska stiga upp om tre och en halv timme och färdas till Stansted Airport, sedan vidare till Göteborg City Airport (vilket är världens täntigaste namn på en så liten flygplats som ligger mitt ute i INGENSTANS) och slutligen hem tll Halmstad och miiicaeeela <3

2009-03-21 @ 23:25:45
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0