I'm so lucky lucky!

Godenafton! Jag är glad :D

Ja, äntligen är en denna veckan typ över. De där provet vi hade idag, satan va skönt det är att det är över. Jag har verkligen oroat mig över det sen innan lovet :O Och jag skojjar inte jag satt där i 1 och ½ timme, skrev 16 A4 haha! Jag fattar inte vad jag fick allt ifrån? MEN! Jag banga på en fråga :( som va värd 5 points och det värsta var, när hon frågade mig muntligt om ja kunde svara på det, så va de så jävla självklart. Jag visste ju svaret, men fan. Jaja, jag sa lite grjejer som jag hoppas hon förstod va ja menade ^^.

Men, sedan kommer ja hem. Och så har nisse köpt 4 tian lotter. Så jag sa så här innan jag började skrapa " jag känner att idag är en bra dag och jag kommer vinna", sedan skapar ja fram lite belopp två st på 100 spänn, äh ja vann inget å skrapar den sista lite slarvigt, tror du inte det är en 100 där ?:O så skrapar ja på krona eller klave, klave skulle ge dubbelt. Vem är det som skrapar klave? Juste, Miss me ! :D Så 200 pix till mig. Sedan så skrapa mor 10 spänn, nisse 0. Å sen så fick ju ja skrapa sista å där blev 10 pix till. 220 spänn rikare blev vi haha!



Imon blir det utlandsmässa i gbg. Kommer va hemma klockan 6. Men jag lipar inte, har ändå inte bestämt nått :D Sen på lördagen blir det andra bullar, eller vad man säger! :) . 

Nu blev ja trött, ska nog lägga mig och lyssna klart på "Män som hatar kvinnor"  har bara 3 kapitel kvar :D
Pöss hej!  Obs 3 år gammal bild, när man var 14 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0