Hola Belgrad!

Är min och Annas replik - tagen från Björn ofc :D <3

Idag sitter man lite i skiten, eller egenligen inte. För vi lyckades  få provet framskjutet tilsl på Torsdag :D Och det gjorde mig lycklig som attans asså! Men det betyder ju inte att ja kan lata mig idag tyvärr va!

Tog mig nyss en liten fika bestående av sveriges mest absoluta godaste bröd asså! hemköps egna nya honungs bröd, ni bara måste testa det! Och en varm kopp choklad i min monroe mugg! Känner mig stor idag haha!
"And you know what they say - hot chocolate makes the pain go away" tagen från den bästa filmen You got served! <3

Shall keep up the good work now with the kultur och ide historian :D Fan va ja gillar vissa lärare asså!

doh också, nu började min käke cpa igen :/ Jaja.. inte erat problem va :D

Vad ville ja egentligen säga me denna bloggen? Typ att jag är glad tror ja..

Men ja, ha de bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0