Hi, my name is duck, Miss duck.

Typ.

Fan asså. man tycker jag borde ha lidit tillräckligt snart. Men ser inte ut så. Idag va nog värsta slem hostan på länge asså. Fan va skabbig man känner sig. De lixom bara kommer, som en spya fast ingen spya.  ( Väldigt intressant jag vet, men jag vill bara meddela hur äcklig jag känner mig, händer inte jätte ofta (; )

Jahapp. Min dag har varit seg. Solen har skinit på mig. Hängde me mattias till banken och clas ohlson idag. Hade inget att göra och hade inte stigit utanför dörren på 2 dagar så behövde det! Det va kallt :( . Sedan gick vi till bibblan, ja låna The animal farm. Får hoppas Elisabeth kommer gilla den! För har ju fått tips att den är välldans omtyckt hos lärare ;D . 
  
Jag tror min utgång idag gjorde mig even more sick. Får väl se imon, då ska jag träffa Nina i Staden och inhandla en fin present till Kajsa som ska ha födelsedagsmiddag på kvällen. Flickan blir stor! :D Sedan får lilla jag gå hem, för sedan ska dem röja krogen. Snacka om att ja känner mig liten! Men men, bara typ 5 månader kvar (:

Dagens största frustration:
JAG VILL SJUUUNGAAA! Blir helt förbannad på min hals! Ja kan skrika allt va ja pallar, det hörs inget AARGH! döv anka.

Nehe, nu har ja väl inte tid att skriva mer. Ska göra klart datorkunskapen idag hade ja tänkt.
Krya på mig :*
Micaelaa <33   Vill,vill,vill ha sommar och spring i benen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0