Hej Sunshine (:

åååh nu känner man att våren är påväg :)

Vilken natt. För första gången i mitt liv har man hostat slem en hel natt. Verkligen en upplevelse, kanske ingenting jag rekommenderar dock. Men outstanding va de iaf! usch 

Härligt, skicka precis iväg datakunskapen :)

Så vad har man hittat på. Jo, jag har varit i Staden med Nina. Köpte en as fin present till Kajjan! Får hoppas hon blir nöjd :) Sedan efter det drog vi hem till Nina och käka hamburgare, det va gött! Va så längesen man åt det nu :P . Sedan kom jag ju på att DK skulle in nu vid tre så jag fick skutta hem mina 300 m lr vad vi har mellan oss! ^^

Nu sitter man här och väntar på att tiden ska gå. Min kompis slem vill inte försvinna. Har redan gjort nisse sängliggandes, så vem mer vill jag mer göra sjuk? Haha, ne helst ingen alls. Men jävla slem! Men ska nog ändå smått börja göra mig iordning^^

Puss på re!   Gamla goa tider (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0