Dramatik

18.43

Jag skrev tiden därför att jag är grym på att skriva min blogg segt :D Typ för att jag glömmer av att ja skriver haha^^ (bara det bevisar ju att jag gör för mycket på en gång^^)

Anyway. Soft dag idag. Åkte till skolan 7.30 hade en lektion va hemma 17.00. Hur kommer det sig tro? Jo, vi va på teater i varberg ;D Fast hellre det än lektion (: Plus att den va faktiskt riktigt bra. Fan ja ångrar ännu mer nu att ja inte gick nån skådespelar grej när ja va liten. Love the scen :D men som sagt, jag syns iaf^^ punkt.

Jag har tänkt på en sak. Det är det här med foundation läppar. Jag tycker själv det är snyggt me ljusa läppar och har väl tyvärr fallit för det där en gång och även idomin läpparna. Me jag skyller på att jag var 14 och inte visste bättre. Men sedan, nu när ja har snokat runt bland bloggar mm. Så upptäcker jag tjejer över 20, blondiner som brunetter. Mega bruna i fejjan och kritvita på läpparna. Jag bara undar, när kommer de inse att det ser bara ser riktigt jävla fult ut? :P. Jag kan säga såhär, jag grundar alltid mina läppar me foundation innan läppglans å shit. För min läppar är så röda i sig så om jag sätter på mig ett ljus rosa läppglans blir det rött. I stort sett. Det är min förklaring, men vad är deras? Hum,.. nått jag satt och fundera på bara, sedan funderade ja på spindel ögon med, men ne ja vill inte att detta ska bli någon klago blogg haha :D


Mycket fint exempel, fet tub me idomin. Det va trenden liksom! haha pinsamt^^
men som sagt 14 år, det va tider det! xD


Har suttit här nu i två dagar och drömt mig bort på youtube. På tjejer som kan sjunga så otroligt bra. Jag vill med? Jag kan med, typ^^ För man kan ju sjunga även om man inte tar de där carey, aguilera, dion etc tonerna right? Iaf av de ja hört nu :D . Jag vill lätt ha en inspelnings mikrofon!!! :( och typ ett isolerat rum, vore mkt bra. Men det är fan sjukt att grannarna inte varit uppe och klagat för jag hör när dom hostar och gör andra diverse censur saker, borde inte dem höra nör ja går runt och sjunger opera å falsett med mera ? haha och inte tala om när ja lagar mat, farligt!

Nu har jag nog folisoferat klart för idag.
Klockan blev 19.24. Ganska bra för att vara jag :D
Puss,  Miccs 
Ibland saknar man färgen, men när ja tänker tillbaka va den jävligt dyr så kanske inte (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0