Dolce!

Hola me amores! (:

Idag är typ en kalas dag. As kul idrotts lektion idag, för det var jag anna och felle som höll i den :D Cirkelträning ofc!
Dock kände jag mig jävligt hatad haha! Men man måste ju springa runt och peppa, även om dem vill att man ska hålla käften och dra åt helvete. Fast, jag blir bara mer peppad när Dennis aka Jim Carrey kommer och peppar och tränar samtidigt som mig på den stationen. Men det är väl bara jag å anna som gillar det då! ^^ Yeye end of it.

Skrev ingen blogg igår. Orkade inte, hade säkert massa skit att berätta men ändå^^. Va på La C som vanligt och hade roligt roligt! :) Fick skylta om :D Medans Pia var nere och sola flödade min kreativitet, skyltade vår-make upen. 
  
Innan ja skulle gå pratade vi typ om hud osv. Så sa ja typ att min hy börja bli kaos. Så kolla hon lite närmare på den. Så sa jag att jag har sån jobbig hy som är fet i T-zonen och torr runt om. Alltså blandhy^^. Så fick ja låna hem en ansikts mask från Collistar, som relgerade fettet i min hy. Eller det som är torrt återfuktar den och det som är fetare gör den mindre fet eller vad man ska säg. Sedan fick ja även tester på shiseido i skincare serien. Det är i princip bara fukt i de krämerna. Så det är nog det min hy behöver nu under vinterhalvåret. Så får se hur den är på måndag :D .
( kan kanske bero på min helg, den va ju inte allt för nyttig asså :D ) Yeye!
 
                                                       

Dansen gick kalas except one thing..!
Jag står alltid längst fram, för ja behöver kolla i speglen hur det ser ut. Då kommer det en kraftig tjej och ställer sig jämte mig, men det är inte det som är problemet. Problemet är att hon helt plötsligt ställer sig kloss framför mig hela tiden. När vi sedan ska ha "final" och riktigt köra slut spurten ställer jag mig verkligen långt fram så hon inte kan ställa sig där. Tror ni hon då inte har mage att ställa sig 1 dm ifrån mig och riktigt harkla sig som att " detta är min plats" Hon är för fan ny! Sen så dansa hon ju helt fel med. Okej, hon kan inte hjälpa det, men då kan hon ju ge plats åt dem som kan?
Förlåt, men jag måste visa att jag låter inte andra trampa på mig längre. Då kommer denna attityden fram, sen skiter jag i vad andra tycker om den, alla andra är ju likadana ändå? BITCH :D

Kul värre asså. Neej, nog om attityd. Imon blir det teater me skolan :D Härligt att slippa engelskan och Kuih!
Nu har ja skrivit av mig för idag känner jag :)

Jo, en sak jag ska göra idag är att trycka igenom mitt fucking jävla lilla hål i örat igen!!! Mamma fattar inte hur ja pallar, men jo jag pallar för det är det ändå stället jag FÅR ta hål i! Sen är det ju andra bullar när ja är 18 mohaha :D

Kajsa and I i 8an :) Finaste fyller 18 på Torsdag :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

cirkelträning är faktiskt till för att plåga folk, sålänge dom inte tycker att det är kul. OCH HAHAH FAN VAD KUL DET VAR ATT PLÅGA IDAG :D:D:D:D:D WE'RE THE FUCKIN' BEST U KNOW

2009-03-10 @ 18:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0