Crazy day

Tjaaallå!

Idag är en SUPERBRA dag! för att jag säger det. Dock blir ja inte klok på den nya matten, men det är ett annat dilemma.

Dagens höjdpunkt var när jag och anna vandrade till netto för att köpa kinderägg choklad typ. Sedan satte vi oss i bussen till gbg för att gå på den här omtalade mässan. Vi som ägde bussen var, Madde from the hood, Jenn the nigger, anna the banana och micaela, typ har inget speciellt smeknamn? Jo det får bli spagettin. Bilder förklarar sedan.

Vi skulle till svenskamässan. Jag ba; VA? den är ju huge!!! Så kommer vi dit, åker upp för rulltrappan och där. Ca 20*20 meter av utbildningar är där. Jahapp, 10 min å vi är klara här! Å det värsta vara det vi var intresserade av fanns de ingen att tala med, just då^^. Så det va ju givet, men ja kollade upp de hemma sen. Typ 200.000 kostade det :O Så nja.

Men, bussen hem. Alla sitter as tysta. Vilka är de som för stämingen längst bak? Tha gang ofc :) . Haha, kameror is the shit! Vi hade som sagt tråkigt, och sedan kan bilderna få tala... ( om inte ni ser humorn är det ingen fara, vi skrattar gott ändå :D )



okej, vi mjukstartar med denna härliga tripp,trapp,trull bilden. Madde va typ
bakis, anna var c-vitamin freak och jenn var allmänt brun!!!



Bilden får tala tkr jag, fan jag är grym som fotograf :D <3



Sen skulle jag klara av detta moment :D Dom tyckte jag såg väldigt intelligent
ut, verkligen. Men jag kan kolla sådär nu iaf :D Thanks Anna !!



Sedan när jenn och madde hade lämnat oss, fick vi fortsätta med det vi
höll på med. Hälsa på alla utttråkade chaffisar! Dem blev riktigt lyckliga
när vi vinkade på dem :D ( som sagt vi var..glada)



Vissa tyckte att golvet var intressant och bra...



medans andra..var allmänt spagetti :D märker nu att mina trosor syns
där, men vafan^^ ( ja vi var.. lite galna )



Sedan va anna lite "porrig" haha :D fanns ju mkt bättre bilder asså, men 
bananen tog ju bort dem :( haha, fan va kul det va xD



Jaja, fanns totalt 70 bilder. Men känner att ja inte pallar de va? haha
Roligaste buss turen på länge måste jag säga.

Sedan spela vi in film klipp med, haha! Pinsamt värre när anna och jag låter som
grisar och skrattar hysteriskt säger katja(kuratorn) ; Micaela... Jag ba ee..aa?(a)
fast hon skulle bara fråga en sak, inte skälla ;) Men pinsamt ändå. 

Ne nu ska jag lägga mig och lyssna på Stiegan, för imon blir det bio!
Kyss Micaela

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha. finner inga ord, bara hahahahaha. u'r tha bäääst

2009-03-07 @ 21:02:01
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0