Avancerat

Oj oj oj!

Det kan man lungt säga! Har helt enkelt inte haft tid och skriva. Låter inte som mig, men så kan det gå!

Tankar snurrar runt i mitt huvud som en galen karusell just nu. Men ack vilka fina tankar det är ändå! :) Men dem håller jag för mig själv ;).

Söndag, en timme fram. Det känns. Jobbade igår och idag. Härligt som attan! Äntligen får man träffa massa härliga prickar att le åt! Det är nog det folk påpekar mest om mig, där. Vad det än gäller, ett leende på läpparna. Ja, man bringar ju lycka genom att le. Och då kan man lika väl göra det man älskar! Vet inte riktigt vad man ska säga. Jag gillar mitt jobb.

Vet ni vad? Jag har avancerat lalalala! No more dish! Det skulle va om dem skulle hamna redigt i skiten, för jag är den enda av alla som jobbat i disken som gör det snabbast och bäst osv. Känns väl bra, men ändå inte. För jag vill inte va där haha! Men nu börjar dem ta in killar. Klokt, eftersom killar har redan muskler i kroppen, muskler jag inte har haha! Så bra för mig rygg! :)

Det roligaste med mitt jobb är faktiskt att jag lyser verkligen där. Folk är så gulliga! Komplimanger hit och dit kors och tvärs osv! Me liiike!

Idag var det jag och Anna som jobba. Mycket gullig tjej måste jag påpeka! Det roliga är att vissa som kom kunde inte se skillnad på oss^^. Ursäkten var att vi va så söta båda två att man inte kunde skilja på oss^^. Ja men visst!

Nu tycker jag att jag fått skriva av mig lite känslor, skönt! 

Bara lite kvar att fixa. Saker till Idrottsarbetet, attans! Sedan Na! Sedan är det väl mer, men en sak i taget!

Ha en häärligt solig kväll nu!
Puss och kram på er!


Att inse att man är vacker kanske är svårt, men det tycker inte jag. Och det borde inte du heller tycka :)
Som sagt när man var 14 år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0