15.00

Goddag!

Sjukt tradigt att sitta och vänta måste jag säga. Ska ha samtal snart med Ph. Eller snart, om 30 min. Men men, mamma och nisse är gulliga och köper en banan och en yoghurt till moi! (:

Hade teatersminknings prov idag. Praktiskt då. Gick kanon bra, dock att ja glömde markera näsryggen, ajaj! Men jag va duktig ändå :) . Det är typ dagens roligaste^^. 

Idag blir det till att plugga järnet inför engelska och stylist provet imon, Mest osäker över engelskan, men det ska gå fint ! 

Sen tror ja inte det är smart att träna om man fått tillbaka slem hostan? fick det av idrotten idag. Ansträngde inte ens mig speciellt. Meen man lär sig något nytt varje dag! 

Ha de fint, kanske uppdaterar senare ! 
Puss Mican 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0