Sunny days

Tjollahej i lingonskogen!

Jag vill bara meddela er om att jag är seg på att uppdatera, men jag kom på att det visste ni redan :D

Alltid bra att informera två ggr.

Nåväl, älska vädret sverige bjuder på just nu <3 Igår blev det morsdagsmiddag at my job Ringenäs, Det va smarrigt värre. Alla var super goa och hade saknat lilla moi :D Då blir man tårögd. Jag lovar jag kommer snart tillbaka och jobbar åt er alla ... nästan iaf :D


 The lovely efterrätt, helt ärligt så orkade ja inte ens halva sjukt mäktigt ^^

Sedan blev det hemåt för en eftermiddag på vår lilla balkong <3 In the sun, fick fan soleksem på kuppen, men jaja.. kärring bränna lär ja ju aldrig få på bröstet iaf -.- vilket är bra men det är snyggt att va brun där, men äsch. Solfaktor helt enkelt. = Albino.

Well, på balkongen hade jag detta som tidsfördriv...



Jag lärde mig makramé. Tror ja de heter iaf. Fatta klurigt de va eller? Men,
vad är det man säger.. ja.. nu vet ja ju inte vad man säger där. Men någonting
tid någonting ger färdighet. Typ.



The result. Ta det med en liten nypa salt, det var första gången va! :) Jag ändrade
tillåme lite på konstruktionen istället för att ha två band i mitten gjorde ja en fläta av det.
Mene.. de syntes ju ändå inte sen märkte ja xD MEN den finns där! :D
 
Nästa steg blir med pärlor och shit ! Mamma och jag ska bli pros! iaf jag.



Sen vill jag bara meddela er om att det ni ser just nu, det är det bästa som
finns! Min nybäddade säng med en ny dushad Micaela i. How pure can it be?

= Nystädat rum och nystädat är lika med att min köttätande växt nu mera ses i min
papperskorg. Den dog en tragisk död, den ramla ner på marken av blåsten, snacka om blåst?
Haha, gad jag är trött nu -.-  men det är sant att krukan blåste ner... :P


Anyway. Sista dagen på La Couronne idag. Snyft. Men jag ska dit på måndag för lite fika och present :D
Gonna miss that place! <333 :'( men, jobb i sommar väntar ;)   

Nu - Sängtajm som pappa bruka säga när jag var liten! Om 6 månader ses vi <3

Pusshej alla vackra ting <3


Kommentarer
Postat av: linnéa :)

sånnadär armband kan jag med göra :D eller kunde x) haha gjorde fett mycket sånna när jag var på sjukhuset x) haha :)

2009-06-04 @ 20:11:22
URL: http://twinkel.blogg.se/
Postat av: Miics

åå jaså! då är ja inte helt ensam nörd på sånt då ;D haha!

2009-06-05 @ 13:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0