Sommarlov!

Eller?

Jo då, sommarlov för mig är dagar utan läxor och stress! Sommarlov är tid och pengar <3

Eller något i den stilen ...

Trist väder är det iaf, det suger helt enkelt.

Och påtal om regn, så fick jag gratis soldusch igår av Pia igår :)  Fett brun blev jag, finally lixom. Men sen så skulle man göra jobb för hallandstrafiken i spöregnet? Jo men visst... 

Pia ringde mig i Tisdags och undrade ifall jag ville sminka  inför ett fotojobb som hallandstrafiken skulle ha. Ja men visst säger jag! De skulle ha ett foto till ungdomskortet i höst och sedan filma för HT reklam på tv4. Skulle man våga tacka nej?

Det visar sig vara Jasmin som åker tåget varje morgon med mig, lustigt värre och nu vet man vem hon är och jag har gjort ett stort intryck där, så fler samtal och jobb lär bli :)  Tumme upp för mig, fick se hur det gick till med me proffs fotograf och hela fadderullan :D Härligt gäng dedära!

Och idag var det äntligen skolavslutning, min outfit ägde. Gummistölvar (för att behålla min färg^^) och fett porrigt knä skydd till det en söt vit klänning iaf håret sket jag i, det va som sagt regn^^. Nåväl, det gick kanon och  mina betyg satt fint dom med,  nu= 2000 kr rikare :D <3

Dessvärre blir de ingen galen skolavslutning för min del, jag orkar inte pajja knäet mer, måste verkligen ta tag i mina övningar så jag äntligen kan börja jobba igen, finns nog ingen som saknar att jobba så mycket som jag, men jag är lite speciell så där, till det bättre ofc!

Ego boost behövs alltid, nu blir det städa, det har jag med längtat efter, ser ut som kriget här, nu ljög jag, men för mig är det krig iaf^^

Puss <3  

(Jag kanske är lite seg men ju brunare man är ju vitare blir hår och tänder och det gillar vi,
ser inte lika gult ut då haha ^^ ) En "blond" funt bara... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0