Sol sol sol!

Hola Guapas!

Idag är Micaela uber glad :D Det är sommar idag! oj vad jag är glaaad!

Midsommar var toppen, dansa bugg hela natten lång. Eller vi försökte iaf. Mattias var ju inte jätte nykter och hade ju inte den bästa takt känslan då va!  Men vi skratta och var glada ändå. Dessutom sög de två playback gubbarna som höll i "dansbandet". Jaja, det va gräjt! Världens bästa släkt me husvagnar osv! Sedan är man mycket omtyckt av lilla Therese med! ja, det finns så mycket att säga. Jag lägger in bilder när ja fått dem av mattias mor och honom. Mitt kött glömde ju mit liv hemma när vi åkte xD Dvs mobil, tuggummi, kamera, hand hygiene gel och läppglans. Hade typ ångest i 5 min, sedan kände jag bara friheten från allt :D Så jag överlevde^^ ( de där var lite varning, men thats me, get use to it ! )

nu sitter jag här och väntar på samtal från Anna, fan ha skulle hunnit med massa idag. Skulle varit på ringenäs och cnackat om jobbtider och köpte lite grejer på staden, men så går det när man sover länge ( halv 10 ) ^^ . Min gå upp tid i sommar är 8.00 eller 7.00 pga körlektioner! Meen, jag lär hinna få min solbränna som man säger så ;)

Nu ska ja ringa ett irriterat samtal!

Hörs kanske senare!
Puss så länge <3                                                 right now!


Kommentarer
Postat av: louise hansson

awe, söt du är gumman :)

2009-06-23 @ 18:37:12
URL: http://louuuuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0