Freedom !!!

Lycka till tusen!

Jag är klar! klar med allt plugg! Nu är det inget mer! åååååååååååååh :'D .

Ja, ungefär så. Fyfaan va lycklig jag är! Lalalalaaa... inget dåligt väder kan stoppa mig nu, bara mitt jävla knä. Jävla knä. Hade jag kunnat hade jag gått till gymmet nu och sprungit en mil, ne men iaf 3 km ^^ Det är väl det lilla jag knappt orkar nowadays! Jag har blivit en latoxe med mitt knä. Men! snart om typ några veckor :) Tumme upp!



Dessutom fick jag se mitt knä i röntgen bild igår hos doktorn, lycklig jag blev,
mitt knä på bild :D
(  har alltid velat se sånt (a)  )



Träna mage står på shemat ! =)



Sedan hann jag även sånt ja inte skulle igår, testa nytt. Det va jobbigt, men fun :D



Ja asså, det är ju inte mvg men det är iaf resultat haha!

Nu blir det till att satsa på körkortet jag ska ha helst 14 juli eller efter !  Mercedersen kommer dunka stan sen ;)

Ja, som sagt lyckan är stor.

PUSS! :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0