Bil, bromsa, växla, gasa...

Fordonsnörd?

Ja men ungefär, Fas C är avklarad och målet är 12 Aug.

Kort sagt, körkortet är på G.

Jag har varit dålig på att uppdatera, jag vet. Men jag har haft lite för mig om man säger...^^


Det jag hunnit med sedan skolans slut är de här handlingarna;


-- Impulsiva köp

-- Spontana bussturer i Halmstad (sommarkort)

--Körlektioner i Fbg

-- Kollat resa till Thailand

--Kollat tatuering och piercing

--Möblerat om


Angående min möblering eller rättare sagt make over så har det skett drastiska ändringar här inne!


Den person som hjälpt mig dessa dagar är inte mindre än killen med humor, stil och muskler. Mattias.  Ja, en första hjälpen helt enkelt!


Före; Ha överseende me min mobilkamera...




Gammal bild, och städat. Men iaf ungefär hur det såg ut...(glömde ta före^^)



Sängen flyttad.



Ja, totalt kaos. Tankarna här var nästan omöjliga, men vi var effektiva.

Efter;



För er som inte vet, så har ja blivit en mästare på att odla blommor! Nej,
inte hash, men blommor :D Den gröna långa saken i fönstret, innehåller
överlevande små växter :D Jag kan, jag kan :D ( ingen trodde ja skulle klara det )



Här har vi han, min starka inrednings bög! ( för tilfället ) Han har faktiskt
sinne för det! Tavlan me blomman fick sig en långsida med ;D




Eftersom vi inte får måla om, får man ju ta till andra metoder - täcka spikhål
och fula märken metoden. Äntligen slipper ja strypas varje gång ja springer in och ut !
Sen så ska bokhyllan täckas för med, när jag sytt klart!



Ja, några kilo papper och skit blev slängda åt helvete iaf ! Nu är ja nörd på rockband ist, har fått låna allt av mattias, så basen, gitarren, trummorna och micken är all mine, for a while :D trummor är fan as svårt.. jaja. På gitarr klarar ja nästan Hard nu :D (Y)


Hoppas det blev godkänt mina vänner ? :) Jag trivs iaf, jag kan dammsuga lätt som attan nu :D

Allt från mig!


Nu; Packa, jag kör på det impulsiva och drar till buhuslän för att fira midsommar i skärgården!

Wish me luck ! Hörde på radion att idag Torsdag och på Söndag är de farligaste under hela
midsommar, så hoppas verkligen man slipper undan hemska syner och händelser!


Ha det världsbäst nu !

Puss, miccs


Kommentarer
Postat av: pappan

din hammsida blogg var det roligaste jag har last nogon sin. :) o alla fina bilder pa deg. mattias,bohuslan ????? kollat resa thailand ?? om du kan komma blir jag varldens lyckligaste pappa. saknar deg saaaaaaa mycke. alskar deg. chup chup fran den stallte pappan.........

2009-06-21 @ 19:59:07
URL: http://micaela.blogg.se/
Postat av: pappan

din hammsida blogg var det roligaste jag har last nogon sin. :) o alla fina bilder pa deg. mattias,bohuslan ????? kollat resa thailand ?? om du kan komma blir jag varldens lyckligaste pappa. saknar deg saaaaaaa mycke. alskar deg. chup chup fran den stallte pappan.........

2009-06-21 @ 20:02:50
URL: http://micaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0