Trötter

Hola!

Tvungen att skriva en liten blogg innan jag dyker ner i sängen för att snarka i några timmar för att sedan stiga upp klockan 7 igen. Varför detta nu då ? Ne känner för det... Nja, både och. Ska ta tåget till fbg klockan 8 för att sitta och plugga till klockan  1 ! sedan blir det körlektion i 80 min. Sedan blir det tåget hem och träffa Mattias (:

Lär ju inte alls vara fordons nörd när jag når Halmstad ? Äsch bara bra :) Nått måste man väl vara bra på ^^

Ne nu ska vi inte vara sånna. Idag har jag fått stå i kassan hur mycket som helst. För mycket som helst. Bra sverige. Nä men, mitt huvud fick räkna med att jobba idag asså. Blev ju en del fel om man säger så, råka ge en tia för mycket^^ Men det får vi dra på min lön eller nått^^ jag kom iaf på det :) . Nå väl, öl faten är ja ganska grym på nu. Och när man kommer in till köket ser man 6 mat beställningar och de är av mig :D Tänka sig va aktiv man blev helt plötsligt, tänk er känslan av att ge order till någon annan, att de ska göra saker för en, Det är en företags känsla som kommer att bli min inom snar framtid ! 

Så, en kort blogg skulle de bli ja.

God natt och sov gott!

Puss hej! 

Kommentarer
Postat av: pappan

:) maste halla huvudet coolt nar man jobbar med pangar,maybe ha det 5 menuter kallt i kylskapet ? (: he he he he.. kramar.............

2009-07-27 @ 15:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0