Purple rain

Speedway eller?

God kvällen!

Vilket härligt väder södra sverige har att bjuda på nu asså! Regn och rusk hela dagar och nätter, mysigt - om man är två vill säga. Men jag somnade efter många om och men igår iaf =) 

Idag blev det 3 timmars bilkörning med Bror, ne inte min bror utan Bror på körskolan :). Han var galen han! Han gillade iaf speed. Han bad mig kolla på speedway, och det ska jag med! :D. Jag gjorde en  liten uppkörning i stadstrafik och på landsväg/motorväg. Han hade gett mig körkort. Det lät iaf sjukt bra, men det är grejer som jag ska få mer rutin på, som har med mig och bilen att göra haha. Låter sjukt, men iaf. Jag är för feg på gasen, vilket leder till kärringstopp. Jaja, helt enkelt speedway nästa, sen kan vi prata gas!

Jag får be Nisse om Go-cart rundan som han lova mig för sisådär 6 år sedan kanske! Då blir det fart! inget miljötänk där inte!

Nå, påvägen hem från Fbg får man se världen största regnbåge, den va helt enorm och ovanligt bred. Har aldrig sett att den haft så många färgerinnan^^, så jag tar ju kort med mobilen....oj, vad den känslan försvann...åt helv.. med mobilkamera. Well, det är ju själva ögonblicket som räknas :)


Den va galet mycket närmare ;P

Nå, påtal om färg. Så för någon vecka sedan kolla ja på tv, ( nähee? ) Ne men iaf, så
ser jag på tv rutan, det värsta jag någonsin skådat på tv tror jag....



Helt seriöst, vadå regnbågensfärger? Blå,grön,rosa,rött... det finns väl
gränser,  eller? ( en skada jag har bara, men jag är nog inte ensam om denna
hoppas jag! )

Ne nu ska jag ta och städa mitt rum, it's a mess! vill säga lite grejer på sängen.. men iaf! ^^

Puss hej!

Ps, hade varit en sjuk komedi att höra Alice läsa min blogg denna gången asså xD ( det är om något roande )


Kommentarer
Postat av: al

haha ett sant nöje:)

2009-07-20 @ 22:09:20
Postat av: pappan

HEJ PRINSESSAN MED GASEN. SNART HAR DU KORKORT :) HOPPAS DU INTE KOMMER ATT MALA CHANJIRA SOM HON PA TV. ALLTID LIKA ROLIGT ATT LASA DIN BLOGG.. TUSEN KRAMAR PAPPAN............

2009-07-21 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0