Lycka

Day n night...

Lalala... Det betyder att jag är glad, va ett tag sen man var riktigt sur nu. Men jag kanske inte ska säga för mycket^^

Helgen jag väntat på i 18 år är nu över. Eller inte över.. men förbi. Eller nått. Ne, det var en underbar helg måste jag meddela. Jag skrev ju i förra bloggen att jag var rädd för att ja inte skulle komma in. Sedan ändrades det till att jag va rädd att ingen skulle komma, 3 av tjejerna kunde inte "/ Så är det när man fyller år på sommaren.. Men Anna Banan kom och det var toppen :D . Sedan kom ju grabbarna med, och det var verkligen inte fel att vara mer killar! det gillar vi!

Tre hjärtan blev det sedan, trångt som fan, så någon vidare dans blev inte så mycket av^^ Men det tar ja igen ;D. Var hemma halv 3. Skaplig tid ^^ . Okej boring talk. Söndagen blev kalas med familj! Det va toppen det med :D Älskar ju att vara i centrum va (a) . Kanske inte märks men det är så det är...

Thomas sabo är det som gäller på smycke fronten nu! (y) Det gillas extremt. Smycken är iaf min bästa vän. Sedan fick jag äntligen träffa småttingarna Saga och Tuva! Tuva fyller ju år en dag före mig (: och saga den 25 juli! Sötaste <3

Vad ska man skriva mer, halkan i måndags var läskig! men kul vet ja inte... jag tänkte mig in i verkligheten och då blir det inte kul...jag vågar fan knappt köra bil nu efter riskettan och halkan. Hemska människor!

Jag har en hemlighet som ingen annan vet...eller jo några vet, shh! ;)

Nu ska ja öva teori! 10 aug närmar sig...
Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: pappan

HEJ MIN POLKA GRIS :) DU BLIR BARA SöTARE FöR VARJE DAG. :D VENTAR NU BARA Pa ATT DET SKALL BLI JUL O NYAR.. GODT MOS. MANGA KRAMAR..... PAPPAN..

2009-07-17 @ 10:35:03
Postat av: pappan

HEJ MIN POLKA GRIS :) DU BLIR BARA SöTARE FöR VARJE DAG. :D VENTAR NU BARA Pa ATT DET SKALL BLI JUL O NYAR.. GODT MOS. MANGA KRAMAR..... PAPPAN..

2009-07-17 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0