Liv

Herregud, måste jag säga.

Jag har verkligen tappat sugen för att sitta vid datan, senast ja skrev va 23 juni. Har bara inte pallat, även om ja tänkt på de. Men man får ju lite skuld känslor när det är några få ändå orkar kolla in mig varje dag! :O jag når iaf 7 personer haha!

Som sagt. Jag fick lite skuld, varför vet ja inte. Men iaf!

Nu har jag äntligen börjat jobba på ringenäs! Tiderna är inte längre så softa, innan var det 12-16. Nu är det lite mer jobb 9-17, 10-18, 11-19 osv. MEN fiina cash! Ryggen gör redan ont, GRÄJT! skyller mig själv en liten stund.

Det roliga är att vissa av de som jobbar där nu, säger åt mig vad jag ska göra, när det är jag som jobbat där längst! Jag är känd som vässlan som springer runt snabbast av alla, så kom inte och säg att jag är slö! Gösta Chef vet vad jag är bra på ;)

Så, nu laddar jag inför lördag! Om 1 vecka är jag 18 år! Hallå lilla jag blir stooor! Det firas med fest på lördag kväll! Det kommer bli hur galet som helst! Temat är 50 tal, typ massa färg! singstar och rockband och twister ! Lekar är ett måste! Filmkameran ska fram också, pina och pest på gång!

Idag ska jag betala resan till Greece, hoppas Anna Banan hänger på! hon är duktig och joggar nu :) . Jag ska med palla mig till gymmet ikväll, dem har stängt mellan 12-16 !

Sedan, har jag nästan gjort klart en hemlig grej som jag skulle varit klar med på påsklovet xD MEN idag ska det bli klart! Tummen ur!

Nu ska jag få av mig jamasen och ta på mig nått, vädret är klurigt... men det blir nog bra!

Puss hej!
Vet att jag lovade bilder från stuff, men jag pallar inte! Haha jag är lat på den fronten.

Ni får istället en smickrande bild på mig just nu! eller inte men ändå :D


Ja, det fick bli enkelt...

Kommentarer
Postat av: pappan

HEJ PRINSESSAN.

TANK,18 AR PA SONDAG. SKULLE INGET HELRE ONSKA EN ATT VARA DAR MED DEJ DA.. HAR EN LITEN FORHOPPNING ATT DU KOMMER HIT TILL JUL. SAKNAR DEJ SAAA MYCKE. PUSS O TUSEN KRAMAR.....

2009-07-07 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0