Hej och hå!

Puh!

Hinner andas lite.

Håller på att storstäda som jag vet inte vad! Egentligen kanske det är onödigt men skit samma, man kan aldrig få för rent.

Taggad som fan asså, för imon! Det kommer bli så awesome! Det enda som kan förstöra kvällen är ju att ja inte kommer inte efter tolv, men det är lite så jag är, tänker efter före, i detta fall negativt. Men icke :D

Fullrulle hela helgen, måndag blir det halkan och torsdag omkörnings lektion! Det närmas sig slutet, nervöst!

Ne, nu måste jag continue with my work!

Juste måste bara förtälja en sak. Förut köpte jag almost 2 kg godis, det gick på 116 spänn! Fatta ångest ? har aldrig hållt i en sådan påse förr. Men tur är, ska jag inte äta allt själv. Men jag gjorde iaf framsteg ! :D

Sedan vill jag också beklaga mig över min jävla rygg. Den dödar mig, hata vara liten, vill vara välbyggd direkt. Men icke, gymmet snarast...

Snabba tag, hörs kanske imon!
Puss och kram!                lillan blir stor!


Kommentarer
Postat av: pappan

HEJ O HA VAD DU LIGGER I. HOPPAS FESTEN BLEV LYCKAD. STOOORT GRATTIS MED DAGEN DA DU BLEV STOR. OCH SNART HAR DU KORKORT,JA JISSES VAD TIDEN GAR..SAKNAR DEJ...TUSEN KRAMAR PAPPAN

:)

2009-07-12 @ 06:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0