YESYESYES!

iiiiih :D Jag är klar med arbetena. Var tvungen att visa min lycka. Och jag är glad.

Idag var en toppen dag!!! As kul dag. Lärt mig massa saker idag, mest frisyrer men iaf :D Jag älskar dagen ändå.

Okej måste kolla vad jag har kvar att göra, glosor + läsa text och matte. Nu känns det mer som vanligt plugg igen :D och vet ni ? Imon ska jag och anna börja filma på vår film på estetisk orientering. Heelt galet kul kommer de bli, emo mican typ. Nej men inte riktigt. Men en mycket grå mican :) . Anna goes biatch, kuuuul :D

om ni har följt min blogg ett tag har ni kanske märkt att ja blivit välldans glad nu för tiden? Och vet ni va det beror på? Ja det måste ni veta nu, The Secret haha, känner att ja börjar bli jobbig nu. Men ingenting kan gå fel nu. Nope jag är på topp :D

Har funderat en del på det här med fördomar. Det har vi alla. men varför ? Det måste ju bero på att man fått den bilden själv, på fel sätt. För det finns alltid en positiv sak med allt. Så jag anna å jennifer kom fram till att man måste mot bevisa det helt enkelt ! Men orkar man ta reda på alla fördomar då? ^^ Nja, vissa fördomar ska väl helt enkelt vara där för att de är sanna fördomar :) Men det är nog därför vi är olika.  Härligt de. Men ne nu orkar ja inte tänka på de mer haha ^^

Vad mer kan jag säg? Hum, jag är glad? :D Ne ska inte störa er med att säga det hela tiden.

Men ne, nu ska ja nog lägga mig och läsa lite cosmopolitan eller vecko revyn som ja fick idag :D
Sov sött , Mican                                                                                                -     Diggar frillan asså :D spray attack

Kommentarer
Postat av: Anna

filmeeeen :D:D:D:D:D

ihihihihihihi, du är bäst och jag är lycklig precis som du. igihihihihiih ^^

2009-01-22 @ 18:38:58
URL: http://donotread.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0