Värme

Just nu har jag tråkigast i hela världen. I hela världen.
Ne just det, säger jag det så har jag ju det, men jag har ju det -.-

Vill bortbortbort till grekland till rhodos till fest.

Vad har jag gjort för vettigt idag? Sminkat min mamma och plågat mig själv genom att trycka igeom mina igenväxta hål^^ Det gick bra, jag led lite men det va det värt.

Vad ska jag göra för vettigt idag? Jag ska träffa Malin och Anna, vare sig anna är sjuk eller inte så måste vi träffas innan hon åker till Goa. 
Vi ska fika och gå på bio, yesman blir det :D Äntligen får man göra nått kul.

Det är inte alltid så jävla lätt att ha kul ensam även om man måste lära sig det :P. För annars lär man inte klara sig bra ^^

Det blir mest en massa strunt i denna bloggen idag men det skiter jag i för jag har inget bättre för mig. Egentligen skulle jag behöva göra lite svenska å typ kultur och ide historia å säkert mycket mer, men ärligt talat så pallar jag fan inte. Men jag önskar jag pallade^^ Ännu ett jobbigt problem för micaela :/

Yeye. Jag kan ju hoppa in i dushen å frächa till mig lite å sen typ sminka mig i slowmotion fast känner inte för att ha smink idag, men äsch har inte haft det på as länge nu så lika bra haha! ^^

Nu har Alice varit borta i en vecka å stampe är fortfarande inte snäll mot mig. Han blir bara snäll när jag släpper ut honom, ger honom mat och leker med hans sjal ^^. Sen om man vill gosa, ne då passar det fan inte. Still big problems, får nog allt göra nått åt dem asså^^

Ne jag kan ju glädja mig åt att ni som läser borde med ha tråkigt eftersom ni pallade läsa hit! :D
Love from,
Miccs aka Lillan ^^


Kommentarer
Postat av: linnis :)

men wåååååååw, baby! shit pommes... han har det inte lite gött eller så va? hehe vart i thailand bor han? :) vet du vad jag tycker att du borde göra ? :) spara massa pengar och bort till honom. det finns inget bättre än att träffa någon man inte träffat på väldigt länge, som man verkligen tycker om :) ungefär som när jag träffar er småskitar i sty07. jag blir överlycklig :)

2009-01-06 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0